Google

Monday, November 5, 2007

PT Dutagriya Sarana

PT Dutagriya Sarana didirikan pada tahun 2000. Berawal dari perusahaan General Trading, Sejak bulan Oktober tahun 2002 DGS mulai berkiprah di bidang penyediaan jasa Sumber Daya Manusia.Berkantor pusat di Jakarta, sampai dengan sekarang DGS telah melayani klien dengan memasok lebih dari 1000 orang tenaga kerja yang tersebar di berbagai kota di Indonesia. DGS sangat menghargai kepercayaan klien dan mitra usaha, dengan demikian bertekad memberikan pelayanan terbaik untuk klien maupun kandidat pegawai yang dikelola. DGS menspesialisasikan diri pada jasa penyediaan dan pengelolaan pegawai permanen (permanent staff) pegawai temporer (contractual staff), maupun pegawai alihdaya (outsourced staff) dan telah berpengalaman melayani permintaan dalam jumlah besar dalam tenggang waktu yang relatif singkat.

* Call Center - Surabaya

The Job:
Serves all the incoming calls in promptly and with courtesy manner; tact, diplomacy, as well as in a business like manner. Handle general questions and inquiries

Requirements:
* Male/Female, maximum 30 years old of age
* University graduate (minimum D3) of any discipline, minimum IPK 2.75
* Computer literate (minimum MS Office)
* Similar experience is an advantage
* Good English communication skill (both oral and written) is a must
* Flexibility in start working time – required work in shifts
* Able to work as individual as well as in a team
* Good interpersonal skill with outgoing and pleasant personality
* High accuracy and excellent administration skill
* Customer and service oriented
* Persuasive and able to manage emotional restrain
* Capable in handling complaint with empathy and willing to seek for information to solve problem at work

Please send your complete resume to:mailto:prita@dutagriyasarana.com

No comments: